Blog
Parte din marketingul actual se face cu avantaje. Printre aceste avantaje pe care clientul vede ca le are la cumpararea unui produs, ni s-a cerut si transportul gratuit la anumite produse. Cum se face? Simplu: mai intai te gandesti la business-ul tau: cum pot oferi avantajul asta si in ce conditii? Ce produse vand? Pot fi ele livrate gratuit? Da! Perfect! Sa pornim promotiile atunci!
18 Sep 2014
| Raluca Enache |
citeste articolul
Luna asta am demarat o campanie Ad Words pentru unul din clientii nostri proaspat "mutat" pe E-voX. Inainte de a incepe efectiv distribuirea de anunturi am facut pasii pe care eu ii consider obligatorii pentru o campanie de promovare (platita sau nu): stabilirea obiectivelor, identificarea punctelor forte, pregatirea paginilor de aterizare si studiul concurentei. La studiul concurentei m-am ingrozit cand am vazut cati oameni baga bani in AdWords si ii arunca efectiv pe geam!
17 Sep 2014
| Ciprian Paunica |
citeste articolul
Ai un magazin online? Acesta are versiune dedicata pentru telefoane mobile? Daca da, te felicit. Daca nu, pierzi clienti zilnic. Si, ca sa nu existe dubii, iti propun un test: imediat cum citesti aceste randuri pune mana pe mobil si intra pe net. Uita-te la ceas si noteaza-ti pe o foaie ora exacta (ora, minut, secunda). Apoi intra pe pe prima pagina a magazinului tau online de pe mobil. Sa vedem ce se intampla in continuare.
11 Sep 2014
| Ciprian Paunica |
citeste articolul
Din mai, de cand am lansat EvoX si am inceput sa migram tot mai multe magazine online pe aceasta noua versiune a platformei e-volution am observat ca niciunul dintre clientii nostri nu exploateaza la maxim posibilitatile pe care le au la dispozitie in ceea ce priveste optimizarea on-site. De aceea am sa public o serie de articole in care sa explic cum vad eu ca ar trebui procedat astfel incat sa se obtina rezultate maxime din cautarie organice pe Google pe termen lung.
05 Aug 2014
| Ciprian Paunica |
citeste articolul
Imi plac magazinele virtuale care arata bine, care au personalitate, care te imbie sa ramai pe ele, sa dai click, sa adaugi in cos si sa finalizezi comenzi. De aceea, cand am desenat grafica pentru platforma EvoX, am stat cateva zile bune pe ea; am testat mai multe variante, am aruncat la cos cateva, am selectat, am sters tot si am luat-o de la capat. Pana la urma a iesit asa cum mi-am dorit (o puteti vedea pe www.demo-e-vo.ro): aerisita, eleganta, simplu de navigat, cu focus pe elementele cheie din fiecare pagina (cel mai mult pe adauga in cos, normal!).
14 Iul 2014
| Ciprian Paunica |
citeste articolul
Companiile care ignora sau nu cred in imaginea online isi trimit zilnic clientii catre concurenta, asta spune un studiu publicat in iulie 2013 de Mediascope. Imi vine totusi greu a crede ca inca mai exista in piata companie care sa nu se fi gandit sau sa nu aiba in lucru un site sau un magazin online.
19 Iun 2014
| Raluca Enache |
citeste articolul
Deschiderea unei afaceri online poate parea extrem de simpla. Chiar este. Fata de una clasica in care ai nevoie de spatiu, locatie buna, angajati, stocuri de marfa si prezenta continua, avantajele unei afaceri online sunt considerabil mai mari.
18 Iun 2014
| Raluca Enache |
citeste articolul
Am muncit mult, mult, mult. Am scris sute de foi, am pus in practica zeci de idei, am abandonat pe drum alte zeci. Am fost atenti (maniaci chiar!) la detalii. Am venit la 8 dimineata la birou si am plecat la 11 sera saptamani la rand. Si, intr-un final, ne-a iesit! A patra versiune e-vo, pe care am numit-o enigmatic E-vo X, este gata, cu o multime de lucruri noi, cu multa inovatie, cu un suflu nou. O platforma asa cum ne-am dorit-o: la zi, gata sa vanda mai mult, mult mai mult si muuuuult mai mult. Aveti mai jos o lista cu cele mai importante modificari.
01 Mai 2014
| Ciprian Paunica |
citeste articolul
In anii de experienta in agentie, am reusit sa fac un top al intrebarilor pe care mi le pun clientii inainte de a decide daca vor sa lucreze cu mine si cu Anadeea.In fapt, un client stie din secunda in care a intrat pe usa daca va lucra cu tine sau nu. Mai are nevoie de cateva informatii, corectitudine, teste de incredere trecute si ... evident... daca ramane fara avere cand iti plateste tie.
10 Mar 2014
| Raluca Enache |
citeste articolul