Ce intrebari/ obiectii imi pun clientii la o intalnire
In anii de experienta in agentie, am reusit sa fac un top al intrebarilor pe care mi le pun clientii inainte de a decide daca vor sa lucreze cu mine si cu Anadeea.
In fapt, un client stie din secunda in care a intrat pe usa daca va lucra cu tine sau nu.
Mai are nevoie de cateva informatii, corectitudine, teste de incredere trecute si ... evident... daca ramane fara avere cand iti plateste tie.
De-a lungul timpului am crescut in agentie de la puiul mic si Junior pana la Seniorul care da mult din gura :))
Meseria asta "ingrata" de manager de cont este cea mai dulce atunci cand iti aduce satisfactia lansarilor, a reusitelor clientilor sceptici, a telefonului de multumire care simti ca ti-e dat din tot sufletul cu fraza "cat de mult ma bucur ca te-am intalnit".
Iata topul:
De ce costa atat? Nu poti sa imi faci o reducere? Sunt un client special!
Costa atat pentru ca iti va produce inzecit.
Nu iti dau pe mana o platforma de magazin online si te las sa te descurci.
Eu te ajut in continuare si iti raspund la telefoane.
E-vo ajunge pe prima pagina din Google.
Cate platforme mai fac asta in ziua de azi?
1000 de euro pentru o afacere nu sunt multi bani.
O companie are de investit in propriul viitor 1000 de euro.
Nu ii ai acum? No problem. Te ajut si aici. Numai nu-mi spune ca te costa mult.
Peste 2 ani cand vei veni din nou, are sa te coste de 5 ori mai mult din cauza concurentei.
De ce sa investesc intr-un website, daca pana acum am vandut si fara el?
Pentru ca nu poti sa vinzi fara reputatie.
Pentru ca oamenii sunt mult prea ocupati ca sa ajunga in timp util in magazinul tau.
Pentru ca ai oferte mai bune decat restul, numai ca nu stie nimeni lucrul acesta.
Pentru ca online poti sa arati chiar mai bine si mai mare ca anvergura a business-ului decat fizic.
Cati clienti imi garantati ca voi avea?
Eu nu iti garantez nimic. Si oricine indrazneste sa o faca, te minte in cel mai grosolan mod cu putinta.
Ai face bine sa tai agentia aceea de pe lista.
Iti garantez in schimb ca stiu pasii corecti pe calea spre succes.
Altii i-au urmat si traiesc bine din banii din online.
Sunt pregatita sa te invat si pe tine. Tu esti pregatit sa asculti si sa faci munca?
Vreau un design modern, culori multe, floricele, bling-bling-uri si background.
O daaa, si mie imi plac floricelele, dar le prefer la cercei!
Clientul tau nu va sta sa iti numere bling-bling-urile de pe site.El vrea sa ajunga cat mai repede la produs.
Sunt multi parteneri care se concentreaza excesiv pe design.
Nu spun ca e un lucru rau, dar de multe ori se pierde timp pretios din ... vanzarile sale.
Eu nu pierd timpul, eu asta fac zi de zi. Dar tu il pierzi.
Un magazin online curat, cu grafica minimalista, fara incarcatura exagerata va vinde la fel de bine, poate chiar mai bine decat unul plin de culoare. Sa ne concentram pe scopul initial asadar: Sa Vindem Online!
De ce sa imi mai fac site, daca acum la moda este Facebook?
Pentru ca site-ul este temelia pe care se poate construi orice alta platforma online de succes.
O pagina de Facebook nu poate spune totul despre companie, nu poate vinde produse si servicii. Rolul ei este de a ajuta companiile sa comunice instant, direct si in doua sensuri cu publicul tintit. Insa si mai important este ca pagina de Facebook sa fie un instrument care ii aduce pe utilizatori pe pagina web, care, daca este bine facuta, are toate sansele sa convinga.
Tu fa-mi acolo magazinul ca voi vedea eu ce voi face cu el mai incolo.
Acesta e un mod incorect de abordare. Eu personal ma simt ingrozitor cand aud asta. Pun suflet in fiecare proiect in parte.
Toti clientii sunt unici. Tu sigur ai un plan cu afacerea ta? Un scop? Un plan de afaceri? Daca nu il ai, ia-ti o ora, pune cateva randuri pe foaie. Pune si o data pentru acel scop. Hai sa facem echipa si sa vedem cum iti atingi scopul. Site-ul este, prin excelenta, primul tau impact in public. Imagineaza-ti ca te urci pe scena direct de pe strada. Nu ai fi preferat ca in ziua aceea sa fi plecat din casa cu cele mai bune haine? Sa iti fi aranjat putin parul? Cam asa e si cu magazinul tau online. Nu stii cine te cauta si cine are nevoie de tine. Trebuie sa arati excelent.