Ce este Optimizarea SEO si cu ce ma ajuta?
Articol publicat la: 25 Iul 2011
Atunci cand te informezi pentru lasarea unui magazin online, intervine inevitabil expresia SEO.
Ce-o mai fi si SEO asta si de ce toata lumea spune ca acest lucru costa cel mai mult? Pai hai sa vedem ce face SEO pentru tine si magazinul tau.
Definitie (ca la scoala) SEO se traduce prin: Search Engine Optimization si inseamna de fapt optimizarea pentru motoarele de cautare.
In limbaj non-tehnic: SEO ajuta magazinul tau sa fie bine-vazut de Google si de alte motoare de cautare.
Are ca scop marirea traficului relevant al unui site. Traficul relevant este cel care iti aduce vanzarile, faima si mai ales banii!
Daca magazinul tau de vanzari online nu este de gasit in Google, de exemplu, atunci te vei afla in situatia in care lunar, sume considerabile vor merge in diverse campanii de promovare.
Sigur ca promovarea site-ului tau este absolut necesara, insa daca tu ai deja un magazin online bine pozitionat pe Google, sumele investite vor fi mai mici, deci iti va ramane un buget mai mare pe care il poti folosi in diverse strategii de marketing.
Ar mai fi multe de spus despre SEO, eu prefer sa le arat "pe viu" clientilor mei ce stie sa faca E-vo pe SEO.
Am si rezultatele care ma ajuta in prezentare :)
Ce asteptari poti avea de la proiectul tau online, aceasta este de asemenea o tema interesanta.
Ideal ar fi ca magazinul tau sa fie cat mai usor de gasit de catre clienti. Dupa aceea ar fi bine ca el sa fie interactiv si atractiv.
Sa se comporte cu potentialii tai clienti ca un vanzator adevarat.
Sa ii poata da sugestii in alegerea produsului (produse similare, produse din aceeasi categorie, ce au mai cumparat alti clienti etc.), sa il indemne sa cumpere si alte produse, sa ii prezinte detaliat caracteristicile fiecarui produs, sa ii arate avantajele achizitionarii unor pachete de produse sau a anumitor promotii, sa il fidelizeze si multe altele.
Ce trebuie sa retii: atunci cand iei decizia de a-ti face propriul tau/ un nou magazin online, cere cat mai multe oferte de pret, analizeaza, intreaba, informeaza-te, apoi pune una langa alta fiecare oferta, TESTEAZA DEMO-URI (e foarte important!), vezi portofoliile firmelor ofertante, vezi REZULTATELE clientilor acelor firme… si APOI plateste. Pentru siguranta afacerii tale online.
Te-am invatat totul!
Acum depinde doar de bugetul pe care esti dispus sa il investesti afacerea ta.
Ai ceva de spus? Acum si aici e momentul! Adauga comentariul tau