De ce magazinele virtuale care functioneaza pe platforma e-vo aduc constant trafic organic din Google
Nebunia numita optimizare Google nu ne lasa sa traim linistiti. Goana dupa pagina unu devine din ce in ce mai dura, numarul tot mai mare de magazine virtuale si acoperirea niselor creaza o concurenta pe zi ce trece mai acerba. Ce e de facut in cazul acesta? Nimic complicat pentru clientii e-volution, deoarece greul se duce aici, la noi. Mesajul pentru clientii nostri este sa isi vada in continuare de treaba si sa aiba grija la continutul pe care il adauga pe site.
Asa cum scriam intr-un post ma vechi (il puteti citi aici), magazinele virtuale pe care le-am lansat in cei doi ani de e-volution aduna lunar cam 370 000 de vizitatori veniti din Google. Ce este interesant de remarcat e ca aceasta cifra este in crestere si ca ea nu a fost afectata niciodata de nenumaratele modificari survenite in structura si algoritmii cautarii pe Google.
Pentru cei care nu stiu, multe site-uri au cazut in anumite perioade sau chiar definitiv in acesti doi ani. Unii si-au revenit, altii nu.
De ce nu s-a intamplat asta pe platformele implementate de noi? Simplu: suntem mereu pe faza. Monitorizam constant 20-30 de magazine virtuale si “ne aruncam ochii” pe toate periodic. Testam, inventam, imbunatatim.
Update-urile pe care le-am scos de-a lungul timpului sunt doar o parte din munca pe care o facem constant. Majoritatea clientilor nostri nici nu stiu ca platforma pe care o folosesc se modifica uneori deoarece aceste modificari sunt gratuite si sunt facute “din cod”, insesizabil chiar pentru cei mai avizati.
Din punctul meu de vedere (am impus acest mod de a gandi ca o regula pentru toti colegii mei), clientul trebuie sa administreze continutul magazinului virtual, sa se promoveze pe canalele si mediile potrivite nisei pe care vinde, sa fie actual cu piata; el nu trebuie sa-si faca griji in privinta optimizarii sau a imbunatatirilor platformei deoarece de asta ne ocupam noi.
Ca o concluzie (si parafrazand o reclama trista dar bine facuta acum cativa ani), clientii nostri pot dormi linistiti deoarece exista cineva care are grija de ei.
De ce am scris acest post? Pentru ca ne lovim aproape luna de luna de oameni care nu cred in solutiile on-line deoarece, la momentul la care si-au ales partenerii, nu au stiut cum trebuie sa o faca. Cat despre noi, argumentul numarul unu pe care il avem in a ne impune este portofoliul de clienti si rezultatele pe care le au acestia.