Optimizarea Google a magazinului virtual se face incepand din prima zi si nu se termina niciodata
Din mai, de cand am lansat EvoX si am inceput sa migram tot mai multe magazine online pe aceasta noua versiune a platformei e-volution am observat ca niciunul dintre clientii nostri nu exploateaza la maxim posibilitatile pe care le au la dispozitie in ceea ce priveste optimizarea on-site. De aceea am sa public o serie de articole in care sa explic cum vad eu ca ar trebui procedat astfel incat sa se obtina rezultate maxime din cautarie organice pe Google pe termen lung.
In mare, SEO are doua componente: optimizare off-site (numarul, frecventa si calitatea linkurilor din alte site-uri catre site-ul nostru) si optimizare in-site (continutul si felul in care este construit site-ul nostru). Ambele tipuri de optimizare au rolul lor si trebuiesc facute permanent si cu cap.
Am sa incerc sa public o serie de articole despre cum se face corect optimizarea in-site pentru magazinele pe platforme EvoX (in masura in care timpul imi va permite...). Fiind vorba despre continututul site-lui (texte, imagini, fisiere, video), aceaste componenta SEO este 100% la indemana administratorului magazinului virtual. Sectiunile principale pe care trebuie sa la avem in vedere sunt: categorii, branduri, produse si articole.
Adauga continut pe magazinul virtual pentru oameni nu pentru Google
La data la care scriu articolul avem in portofoliu aproape 250 de magazine online administrate de aproximativ 150 de clienti. Va dati seama ca ne este imposibil sa monitorizam cum sunt administrate acestea, sa atragem atentia asupra greselilor sau scaparilor. Orice client (fie ca e vorba de un update de la o versiune anterioara fie ca e vorba de un magazin virtual nou) primeste din partea noastra consultanta gratuita si sfaturi despre cum trebuie procedat corect pentru rezultate bune pe termen lung la inceputul colaborarii, putand sa ne ceara sfatul ori de cate ori simte nevoia dupa aceea. Cu toate astea, unii mai uita sau mai sar etape...
Ca principii generale, fiecare din posesorii si administratorii site-urilor ar trebui sa:
1. stie si sa inteleaga ca Google (ca si toate celelalte motoare de cautare) apreciaza continutul de calitate, unic, original, bogat, diversificat, proaspat.
2. sa stie si sa inteleaga ca motoarele de cautare depisteaza mai devreme sau mai tarziu orice tentativa de manipulare SEO (repetarea exagerata si inutila a anumitor cuvinte cheie, creearea de pagini fara valoare reala pentru utilizator cu singurul scop de a obtine pozitionari mai buna in cautari, crearea de pagini fara continut etc.).
3. sa stie si sa inteleaga ca mai mult timp consumat cu adaugarea continutului pe site inseamna un efort mai mare dar, pe termen lung, este varianta castigatoare.
4. Platforma EvoX va ofera nenumarate instrumente si tehnici prin care puteti face singuri SEO si genera pagini bogate in continut de calitate dar nu o face singura, in locul dvs. Este alegerea dvs. sa respectati sau nu indicatiile noastre dar trebuie sa stiti ca cei care au mers pe mana noastra au muncit mai mult dar au avut si rezultate mai bune in timp.
Va recomad sa cititi